Rekabetçi Oyun'da Kahraman Sınırlaması | TürkOW
ana3
Blizzard Resmi Yazı

Eğer yakın zamanda yayınlanan PTR yama notlarını incelediyseniz Competitive Play oyun türünde kahraman sınırlamasına gitme denemeleri yapmaktayız. Bu büyük bir değişiklik olacak, tartışılmaya değer olmasından ötürü sizinle değişikliğin arka planına özgü bilgiler paylaşmak istedik. Böylece değişikliği neden yapmak istediğimizi size daha iyi anlayabiliriz.

Neden Kahraman Sınırlaması?

Overwatch geliştirilmeye başladığından bu yana aslında kahraman sınırlamasını tartışıyoruz. Biraz kafa karıştırıcı olmasına rağmen oyunculara kahraman seçimi konusunda özgürlük tanımak istiyoruz.

Takım kompozisyonu ne olursa olsun sınırlandırmanın olmaması çılgın stratejilerin ve eşleşmelerin oluşmasını sağlamaktadır.

Quick Play oyun biçiminde her şeyin rahat olması arzu ettiğimiz bir şeydir. Ancak Competitive Play oyun biçiminde aynı kahramandan fazlaca yer almasının oyun deneyimini olumsuz etkilediğini düşünmekteyiz. Özellikle Assault ve Hybrid etiketli haritalarda aynı kahramandan fazlaca yer alması, iyi organize olmuş takımlara karşı çaresizce bir durum ortaya çıkartmaktadır. Bununla birlikte diğer oyuncuları sinirlendirmek için sadece belirli kahramanın seçildiği takım kompozisyonları görmekteyiz.

Buna ek olarak zaman aşımında sınırsız döngü oluşturan ekiplerle karşılaştık. Her ne kadar bunlar birçok oyun biçiminde karşılaşabileceğimiz şeyler olsa bile Competitive Play oyun biçiminin yüksek mertebelerinde bunlardan çok fazla yer alması herkesin isteyeceği türden bir şey değildir.

Topluluktan gelen geri bildirimlere katıldığımızı özel olarak belirtmemiz gerekir çünkü bu tür girişimler rekabetçi oyunun tadını kaçırtmaktadır.

Sırada Ne Var?

Bir sistemin işlemediğini fark ettiğimiz zaman onu hızlı bir biçimde düzeltmeye çalışırız. Şans bu sefer yanımızdaydı çünkü bu ufak bir değişiklik olma özelliğini taşımaktadır. Bu nedenle son PTR güncellemesinde Competitive Play oyun biçiminde mekanik bir değişiklik gerçekleştirerek kahraman sınırlaması getirdik. Eğer bu değişiklik tespit ettiğimiz sorunlara çözüm olursa önümüzdeki PC, PS4 ve XB1 yamalarında bu değişikliği resmi olarak hayata geçireceğiz. Eğer bu değişiklikler istediğimiz çözümü sunmazsa araştırmaya devam edeceğiz.

Eğer PTR güncellemesine göz atma şansınız olursa kahraman sınırlaması değişikliğine bir bakarak deneyimlerinizi bizimle paylaşın. PTR hakkında daha fazla bilgi için ilgili yazılarımıza bakabilirsiniz.

Fantastik evren hastası, Blizzard hayranı, Çizer, Kedi Sahibi, Kıdemli Öğrenci.
12 Temmuz 2016 Türkçe PTR Yama Notları
20 Temmuz 2016 Türkçe Yama Notları

Yorumlar

yazar Ashandle
TARİH
Görüntülenme 612
  • Oldukça yerinde bir karar. Kesinlikle aynı herodan birden fazla alınmamalı en azından ranked maçlar için bu olmalı.

5
Web Design BangladeshWeb Design BangladeshMymensingh