12 Temmuz 2016 Türkçe PTR Yama Notları | TürkOW
12-temmuz-ptr
Blizzard PTR Türkçe Yama Notları

GENEL GÜNCELLEMELER

Oynanış

  • Eğer bir maç 20 saniyeden fazla zaman aşımına gitmişse fitil(OVERTIME) artık daha hızlı tükenecek.
  • Oyuncular zaman aşımı sırasında artık daha yavaş yeniden doğacaklar. Doğuş süresi zaman aşımı esnasında artık 2 saniye daha az olacak.

 

  • Competitive Play maçlarında artık her takım aynı kahramandan bir tanesine sahip olabilecek.

 

  • Practice vs. AI, Play vs. AI, ve Custom Game oyun biçimlerine yapay zeka tarafından kontrol edilebilen Ana eklendi.
  • Zenyatta’nın Rapid Discord başarımında zamanlama artık daha hafif olacak.
  • Oyuncular Group Up iletişimini kullandıklarında hedeflenmiş takım arkadaşları artık “I’m with you” şeklinde cevap verebilecek.
  • Beş spreyde isim değişikliği yapılarak kopya isimlerin oluşmasının önüne geçildi.

 

Genel

  • Kendi kendini iyileştiren yetenekler artık Ultimate yeteneklerin dolum yapmasını sağlayacak. Sonuç olarak bazı kahramanların Ultimate yeteneklerinde belirli düzenlemeler yapılmıştır.

  • Configuration: Tank
    • Ultimate bedeli %10 oranında yükseltildi.

 

  • Defense Matrix
    • Bekleme Süresi 10 saniyeden 1 saniyeye düşürüldü.
    • Yeni kaynak ölçüsü eklendi. Bu ölçü Defense Matrix aktifken tükenecek ve kullanımda olmadığı zaman yeniden dolacak.
      • Defense Matrix boşken tamamen dolması için 10 saniye gerekecek.
      • Tam dolum halindeyken Defense Matrix 4 saniye boyunca etki gösterecek.
      • Defense Matrix yeteneği için belirlenen tuşa basılmadığı sürece aktif kalmaya devam edecek.
    • Defense Matrix artık alternatif atış olarak sınıflandırılacak ve RMB ile bağlantılı olacak.
      • Options > Controls > D.Va kısmına “Defense Matrix’e Geçiş” seçeneği eklendi.
  • Self-Destruct
    • Ultimate bedeli %15 oranında düşürüldü.
    • Patlama gecikmesi 4 saniyeden 3 saniyeye düşürüldü.
    • Patlama artık yeteneği etkinleştiren oyuncuya etki etmeyecek.

 

Sound Barrier

  • Ultimate bedeli %10 oranında yükseltildi.

 

  • Peacekeeper
    • Artık uzak mesafelerde tam hasar verecek ama aşırı uzak mesafelerde daha az hasar uygulayacak.

 

  • Caduceus Staff
    • Hasar Artışı
      • Fazladan hasar miktarı %30 değerinden %50 değerine yükseltildi.
      • Etkisi artık diğer bir Mercy tarafından sunulan fazladan hasar ile birlikte kullanılmayacak.
  • Resurrect
    • Ultimate dolum bedeli %30 oranında yükseltildi.
    • Aktifleştirme sırasında artık hareket kısıtlaması olmayacak.
    • Guardian Angel artık kullanıldıktan sonra sıfırlanacak.

 

  • Whole Hog
    • Ultimate bedeli %45 oranında yükseltildi.

 

  • Heavy Pulse Rifle
    • Dağılmanın yeniden hazır olması artık hemen değil kısa bir beklemeden sonra gerçekleşecek.
  • Tactical Visor
    • Ultimate bedeli %10 oranında yükseltildi.

 

  • Taban kalkan miktarı 50 değerinde yükseltildi. Artık 50 Can/150 Kalkan şeklinde olacak.
  • Orb of Discord ve Orb of Harmony
    • Mermi hızı 30 değerinden 120 değerine çıkarıldı.
  • Transcendence
    • Aktif edildiğinde hareket hızı artık iki katı olacak.
    • Can iyileştirme hızı saniye başına 200 değerinden 300 değerine yükseltildi.

 

ARAYÜZ GÜNCELLEMELERİ

Oyun Seçenekleri

  • Oyuncular artık kaydırma seçeneği olan noktalara rakamsal değerler girebilecek. (ses, bakış açısı, hassasiyet vb.)
  • Kontroller
    • Fare hassasiyeti konusunda düzenlemeler yapıldı.
  • Oynanış
    • Oyun sırasında karşılaşılan ipuçları artık isteğe bağlı olarak kapatılıp açılabilecek.
  • Sosyal
    • Arkadaşlık isteği artık açılıp kapatılabilecek.
    • Arkadaşlık bildirimleri artık açılıp kapatılabilecek.
    • Anlık mesajlar artık açılıp kapatılabilecek.
  • Video
    • 21:9 oranı desteği eklendi.
    • Oyuncular artık “Display System Clock” seçeneği sayesinde gerçek zamanlı saati görüntüleyebilecek.

 

Sosyal Özellikler

  • Tur bitimi sonunda gözüken yorumlar veya ifadelerin görüntülenme sıklığı düşürüldü.

 

Genel

  • Kahraman Galerisi artık son ziyaret edilen kahramanı hatırlayacak ve bir sonraki ziyarette oyuncuya ilgili kahramanı anımsatıp ön plana çıkartacak.
  • Nakliye haritasında oyun bitmesine rağmen kargonun hedefe yaklaştığını bildiren müziğin devam etmesine neden olan bir hata giderildi.
  • Oyun bir şekilde pencere biçimine geçtiğinde ortaya çıkan arayüz hatasına neden olan bir sorun giderildi.
  • Birçok oyuncu bir can paketine hareketlendi zaman ortaya çıkan bir görsel hata giderildi.
  • Birçok farklı kahramanın sevinç pozunun birbirine karışmasına neden olan bir hata giderildi.
  • Ölüm kamerasında yaşanan birçok farklı aydınlatma problemi giderildi.

 

  • King’s Row haritasında saldıran taraf başlangıç noktasında kargoyu ittirmeyi başaramadığında kargo artık geri gitmeyecek.
  • Watchpoint: Gibraltar haritasında kahraman seçimi ekran ekranında saldırı takımına ait ses düzeyi düzeltildi.
  • Birçok haritada izleyici kamerasına yönelik düzenlemeler yapıldı.
  • Birçok haritada oluşan oyuncu çakışmaları hatalarına yönelik düzenlemeler yapıldı.
  • Birçok haritada aydınlatma ve gölgelendirme konusunda yaşanan belirli hatalar giderildi.

 

  •  D.Va makinesini ortaya çıkardığında oluşmayan oyuncu çakışmasını yok sayan bir hata giderildi.
  •  Mei’nin oluşturduğu buz duvarının oyuncu çıkmasına veya kahraman değiştirmesine rağmen kalmasına neden olan bir hata giderildi.
  •  Reaper’ın Shadow Step yeteneğiyle istenmeyen noktalara ulaşmasına neden olan birçok hata giderildi.
  •  Reinhardt’ın Barrier Field yeteneğini kapatılmasına rağmen açık kalmasına neden olan bir hata giderildi.
  •  Roadhog’ın Chain Hook yeteneğiyle arkasında yer alan hedefleri çekmesine neden olan bir hata giderildi.
  •  Winston’ın Barrier Projector yeteneğinin ses efekti kapalı olmasına rağmen ses çıkartmasına neden olan bir hata giderildi.

Fantastik evren hastası, Blizzard hayranı, Çizer, Kedi Sahibi, Kıdemli Öğrenci.
Yeni Kahraman: Ana
Rekabetçi Oyun'da Kahraman Sınırlaması

Yorumlar

yazar Ashandle
TARİH
Görüntülenme 728
5
Web Design BangladeshWeb Design BangladeshMymensingh